.

b_300_0_16777215_00_images_akhbar_801988_737.jpg

 

فَرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یَحزنون.

《بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. امام خمینی (ره)》

متاسفانه باری دیگر یکی از فرزندان برومند و دلیر ایران اسلامی توسط عوامل دست نشانده آمریکا و صهیونیست جنایت کار، به فیض با برکت شهادت رسید.

سالهای عمر با برکت این دانشمند پر افتخار هسته ای کشورمان، دکتر محسن فخری زاده همواره، با خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت علم همراه و دژخیمان لابی صهیونیستی آمریکایی، این ملت را از برکت فیض وجودی این دانشمند محروم کرد.

استکبار جهانی و تمام بدخواهان این نظام مقدس، بدانند با ترور و به شهادت رساندن نیروهای خدوم و زحمت کشِ ولایت، ملت بزرگ ایران در مقابل توطئه‌هایشان تسلیم نشده و بر اعتقاد خود در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، تا آخرین قطره خون در مقابل توطئه‌های بدخواهان داخلی و خارجی  مقاومت خواهیم کرد و پای خون شهیدان عزیزمان می ایستیم.

شهادت شهید فخری زاده، سلیمانیِ هسته ای کشور را به آقا امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض کرده و سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی ضمن محکومیت این جنایت و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، خواستار برخورد قاطع و جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بانیان این حمله بی رحمانه می باشند.

خانه تشکل های مردم نهاد خراسان رضوی

خانه سازمان های مرم نهاد خراسان رضوی

دفترتشکل‌های مردم‌نهاد قصد دارد با گسترش مشارکت‌های نظام‌مند مردمی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، حمایتی، اشتغال و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور غیرحاکمیتی به مردم و ایجاد تعامل بین سازمان‌های دولتی و غیردولتی ظرفیت مضاعفی را ایجاد نماید.

اطلاعات تماس

آدرس: خراسان رضوی - مشهد - بین چهارراه لشکر و چهارراه بی سیم -

طبقه اول ساختمان همیاری های شهرداری ها - پلاک ۲۲۶

تلفن تماس : ۳۸۵۱۷۸۳۸ (۰۵۱)

دورنگار: 

پیام کوتاه:

ایمیل: info@khorasan-ngo.com