b_300_0_16777215_00_images_qods.jpg

بیانیه سازمان های مردم نهاد استان خراسان خراسان رضوی بمناسبت روز قدس سال ١٣٩٨

                                                     " بسمه تعالی "
سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجدالحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر (سوره اسرا آیه۱)
اعلام  آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان به عنوان "روز قدس" تنها یک نامگذاری نیست بلکه یک جریان سازی فرهنگی، اعتقادی ، سیاسی و استفاده تمام عیار از ظرفیتهای جهانی اسلام  و طراحی هوشمندانه استراتژی سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و بیداری ملت هاست.


قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات اسلام است. روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام درسراسرگیتی است. روز جهانی قدس، روز جوشش و فوران خشم و اراده جامعه جهانی و امت اسلامی بر علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملتهاست.
روز جهانی قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است؛ روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه دنیای زر، زور و تزویر صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ آمریکا است. روز جهانی قدس روزی است که رؤیای توهم گونه اسرائیل غاصب، مبنی بر ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات به حفره عمیق و تاریکی بدل شده است که گور اسرائیل خواهد شد.
اینک ما فرزندان خلف حضرت امام ( ره) و مقام معظم رهبری در سازمان های مردم نهاد و خانه تشکل های استان خراسان رضوی  به صراحت اعلام میداریم که از تمام اقدامات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در خصوص مسئله فلسطین، حمایت کرده، چرا که جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا برای احیای هویت اسلامی مسلمین در سراسر جهان  سرمایه گذاری می کند و امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به جهان نشان خواهیم داد که نابودی دشمن مشترک امت اسلامی یعنی رژیم سفاک، غاصب و کودک‌کش اسرائیل، اولویت اول جهان اسلام است و هرگونه طراحی و تلاش برای سازش و عادی سازی روابط با این رژیم، محکوم به شکست است.
در پایان مدیران سازمان های مردم نهاد و خانه تشکل های استان خراسان رضوی، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مردم بزرگوار استان، به ‌ویژه اعضاء سمن ها و افراد تاثیر گذار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید تا در روز جمعه دهم خردادماه، ضمن شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند تا موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان، علی الخصوص جوانانِ فلسطینی گردد.
                           شورای سیاستگزاری خانه تشکل هاو سازمان های مردم نهاد استان خراسان رضوی

خانه سازمان های مرم نهاد خراسان رضوی

دفترتشکل‌های مردم‌نهاد قصد دارد با گسترش مشارکت‌های نظام‌مند مردمی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، حمایتی، اشتغال و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور غیرحاکمیتی به مردم و ایجاد تعامل بین سازمان‌های دولتی و غیردولتی ظرفیت مضاعفی را ایجاد نماید.

اطلاعات تماس

آدرس: خراسان رضوی - مشهد - بین چهارراه لشکر و چهارراه بی سیم -

طبقه اول ساختمان همیاری های شهرداری ها - پلاک ۲۲۶

تلفن تماس : ۳۸۵۱۷۸۳۸ (۰۵۱)

دورنگار: 

پیام کوتاه:

ایمیل: info@khorasan-ngo.com